poniedziałek, 5 września 2016

bohaterowie i święci ...

Jeśli prawdą jest, że jaki poniedziałek taki cały tydzień, to ja chcę, żeby już była niedziela wieczór. Bo u mnie dziś, jak u Hitchcocka. O poranku domem wstrząsnęło " trzęsienie ziemi" a potem, w pracy kolejne "ptaki" spadały mi na głowę. Całe stado.
Nie mam siły na kolejne takie dni. I to tyle w temacie  codzienność. 


Myślałam, że Spotify śledzi wyłącznie moje gusta muzyczne. Pierwsza piosenka z dzisiejszej składanki przygotowanej "tylko dla mnie" każde się zastanowić, czy nie śledzi także moich nastrojów. 





Dzięki Ci Boże za muzykę...

5 komentarzy:

  1. Czasami życie tak nas bierze pod włos, że nawet Szczęściarze cierpią...uwierz...
    dlatego daj szansę i dzisiaj będzie lepiej:)
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś za łyczek pozytywnego myślenia."Czarny tydzień" pozostawiłam za sobą, w ten nowy wchodzę z optymizmem.
      Buziaki.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda ?! Reszta płyty równie piękna. Idealna na wypadek ataku szaroburej melancholii.

      Usuń
  3. Mirko kochana, dziękuję za śliczną karteczkę z życzeniami. Bardzo mnie wzruszyłaś swoją pamięcią o mnie. Mam nadzieję wrócić w nowym roku do blogowania i spotkać tu Ciebie, choć widzę ,że i Ty chyba rzadko tu bywasz. Kochana, życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, zdrowia, szczęścia i wielu radości. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem...