sobota, 5 lutego 2011

Candy! ... Bez- candy!

Dziś będzie krótko, bo mój komputer od rana raz po raz strzela focha, odmawia współpracy z internetem i sabotuje uporczywie moją pisaninę, zawieszając się na kilka minut po każdym zostawionym u Was komentarzu. Zabawne, że na wielu blogach czytam narzekania na komputery. Ciekawe, czy to jakaś epidemia, cyber-grypa czy może spisek zerojedynkowców? A może po prostu większość z nas dostała swoje laptopiki w spadku po Małżach wymieniających sprzęt na lepszy? Takie komputerowe dożywocie. Masz kochana, będziesz miała SWÓJ komputer (w domyśle - sprzęt stary to już nie żal jak go przypadkiem zepsujesz :) Nie no, żartuję przecież ! Małżu kochany nie patrz na mnie z takim wyrzutem :))))) Tak całkiem poważnie, to jaki by on nie był ten mój złomek, to ja go i tak wolę sto razy bardziej od najbardziej wypasionego cudzego. Nie umiem pracować na cudzym. Klawiatura jakaś inna, przyciski nie tu gdzie u mnie. A ja, gdy wpadnę w trans, to klikam tymi moimi paluchami na czuja, więc kiedy siadam przy małżowym komputerze, który ma "Del-e" i Backspace'y gdzie indziej to najczęściej moje pisanie kończy się głośnym rzucaniem mięsa, gdy mi tekst znika jak sen złoty bo klawisz nie w tym miejscu co zawsze.
Ale przecież ja nie o tym chciałam :)))

A co chciałam? Otóż candy chciałam ogłosić. Takie candy - bez candy, bo to ani urodziny, ani imieniny, ani rocznica bloga. Po prostu z radości, że tyle dobrego się wokół mnie ostatnio dzieje, z wdzięczności za te wszystkie wspaniałe cukierasy, które w tym roku wygrałam, za wyróżnienia, za dobre słowa, za to, że ze mną jesteście....


Skromny, ale zrobiony z myślą o Was obrazek, trochę nostalgiczny i zimowy w kolorystyce, ale już z nadzieją na nadejście wiosny, bo ... bo to bez właśnie, jeden z moich ulubionych kwiatów. Jeśli ktoś ma ochotę, to zapraszam.

Główne zasady są takie jak zwykle - komentarz pod postem, podlinkowane zdjęcie na blogu. Osoby bez bloga i anonimowe proszę o zostawienie adresu @ w komentarzu.

Zaplanowałam jedynie jedną małą innowację. Przed losowaniem, które odbędzie się 28.02 wieczorem "rozmnożę" troszkę karteczki z Waszymi komentarzami a dokładnie:
- jeśli jesteś jednym z moich 209 obserwatorów do maszyny losującej powędruje dodatkowy los z Twoim imieniem,
- jeśli jesteś moim stałym rozmówcą-komentatorem dostaniesz dodatkowe dwa losy.





Pozdrawiam Was cieplutko.

55 komentarzy:

  1. Na piszę krótko, czytam Twoje posty z lekkością duchaaaaaa.....są nieskazitelnym słowem, które wpływa na moją wyobraźnie jako czytelniczki mającej swój własny świat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!!!! :):):) I jeszcze Ci powiem, że mój komp już działa, nawet posta dzisiaj mi się udało wysmarować... i - tadam - moge już otworzyć Twojego bloga, co niniejszym uczyniwszy ślad po sobie zostawiam:)
    Buziolek wielki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo to i ja zapisuję się na cukieraski:)))mój laptopik też ledwo dyszy:))przeszedł niedawno mały lifting i trochę mu pomógł:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mira,obrazek bardzo mi się podoba.Staję w kolejce i czekam na szczęście!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Stoję i przebieram nóżkami;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja staje grzecznie w kolejce i będę liczyć na szczęście. Cudowny obrazek i motyw iście wiosenny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tradycyjnie jestem !
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie gdy wkoło tyle dobrego się dzieje :) ale nie ma się co dziwić widocznie na to zasługujesz ;)
    czy książka dotarła??
    Buziaki niedzielno-poranne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyłączam się :) i pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja tez grzecznie sie ustawiam w kolejce.
    Obrazek śliczny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne to!
    Niedzielnie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you, it was very interestingly.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień Dobry

    Kwiaty to hit sezonu ,widzę taki śliczny obrazek w moim domu.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  15. Żebyś kochana nie wiem co robiła, to ja nie wygram;))) Ale nie szkodzi, będę robiła tłok i się zapisuję. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja rowniez kocham bez...ten slodki zapach ktorym wypelnia sie caly moj pokoj kiedy stoi w wazonie...
    a obrazek jest naprawde cudowny, w calej swojej postaci!!!
    caluje goraco:)
    Aga
    ps.:
    dziekuje za poranna wizyte:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, takiej okazji nie przepuszczę:)) piękny obrazek!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam sie w kolejce:)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten bez jak "żywy", czuję jego zapach i majowe powietrze.
    Mireczko, śliczny obrazek...już się ustawiam
    *Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  20. Liczę na szczęście :)
    Najpierw miałam "spadkowego" laptopa po Mężu, a od miesiąca mam nowy nabytek, który mi zresztą szanowny Małżonek kupił (chyba go sumienie gryzło....hi hi).

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no to tym razem ja staję w kolejce u Ciebie:) będę dreptać i stać cierpliwie może w końcu utrafię..a jeżeli chodzi o obrazek to lepiej trafić nie mogłaś.. uwielbiam bez - jeżeli dobrze odczytuję ten kwiat ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, że ustawiam się po Twoje cudowności...bez uwielbiam!!!!Także będę trzymać kciuki za siebie hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bez....Byl kiedys w moim dziecinstwie ogromny krzak bzu, oczami dziecka widziany....tak duzy, ze dotykal chyba chmur....kolor...liliowy wlasnie. To pod nim, na laweczce wbilam sobie w skron gwozdz, pod nim cieszylam sie moim pierwszym ceratowym wozkiem dla lalek w lorze pistacjowym, na malych koleczkach.... Pod nim plakalam rozpaczy dziecka po utracie mojej ukochanej Babci i...jako osmioletnie dziecko po raz pierwszy nabralam przekonania, ze czesto tracimy to wlasnie, co kochamy najbardziej.... Rozczulil mnie Twoj obrazek Mireczko z galazka bzu...
    Zapisuje sie koniecznie:-))))
    Pozdrawiam Cie serdecznie i... inspiruj nas do wspomnien....czasem ulatuja gdzies w przestrzen by nagle powrocic za sprawa takich cudeniek, jakie propopnujesz w swoim candy.....

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, Ty też miałaś takie problemy z internetem... to juz chyba jakaś plaga! ;)

    Kochana Miro, oczywiście ustawiam się w kolejce po ten cudowny obrazek :)

    Gratuluję Ci też wyróżnienia z poprzedniego postu! :)
    Tak się składa, że zapraszam do mnie po odbiór kolejnego! :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce:))
    zielonaiska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. To może mi się uda,mimo że nie jestem aż tak aktywna.uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne Mirko i bardzo nostalgicze.Beznadziejnie kocham bez....

    OdpowiedzUsuń
  28. mmm piękne:) siup do kolejki:) i pozdrawiam z edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  29. no kochaNA po takie bezy to ja na pewno staję w kolejeczce. Ale byłaby frajda wygrać, wtedy miałabym Twoje pierwsze prace i teraz super wypasiony obrazek :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja też spróbuję szczęścia ze swoim jednym losem :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się baaardzo to zapiszę się ... malutka szansa ale zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. może i mnie się poszczęśći :))pozdrawiam cieplutko -andzia

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję,że mi dopisze szczęście:-) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny obrazek.Pozdrawiam i zapisuję się Asia
    doplos2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też się zgłaszam!i czekam z nadzieją na losowanko;) pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. piekny obrazek!

    obserwuje jako Zofiana

    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknych rzeczy nigdy za wiele :)

    czekam z niecierpliwością na wyniki i pozdrawiam
    Iss-ola

    OdpowiedzUsuń
  38. Very beautiful candy.I am pleased to take part in the raffle.http://mira-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tez chce bez i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  40. zapisuję się również...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. in my blog-http://ne-knopka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczny obrazek! Pewnie, ze sie zapisuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. ja też bardzo chętnie dołączę! iinfo juz dodałam...

    OdpowiedzUsuń
  44. jaki piękny! od niedawna uwielbiam lawende :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mmmm..bez mi sie kojarzy z pieknymi latami!:)
    dskurska@o2.pl
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dopisuję się do kolejki po cuda :) flotka@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję wszystkim, którzy zapisali się na moje candy-bez-candy. Za chwilę wylosuję osoby, do której trafi obrazek. Wyniki podam jutro. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  48. Szkoda ze sie nie załapałam ;(((

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapisuję się na candy.Śliczne!
    kamala72@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem...