wtorek, 16 listopada 2010

Podarków czas ...

Gdzie nie spojrzeć, wszędzie cukierasy. Rocznicowe, urodzinowe, z okazji okrągłej cyferki albo bez okazji, bo czemu nie? Miło jest dostawać prezenty, więc stanęłam sobie w kilku kolejeczkach, co widać na bocznym pasku. Takie cudowności dziewczyny proponują, że grzech nie skorzystać, chociaż ślubowałam sobie (nie raz i nie dwa) roztropność w "kolekcjonowaniu zachwytów". Same jednak wiecie, że to wcale nie jest łatwe. No bo my takie sroczki jesteśmy, zbieraczki rzeczy ładnych i niepowtarzalnych. Prawda?

Ale jest coś równie miłego a może nawet fajniejszego niż dostawanie prezentów. Wiecie co to jest? Oczywiście obdarowywanie nimi :))). Jaka to frajda zastanawiać się nad wyborem prezentu, dopasowywać go w myślach do osoby obdarowywanej a potem patrzeć jak rozwiązuje sznureczki, rozwija papierki i widzieć ten błysk w oku. Trafiony? Yes, Yes, Yes, że zacytuję byłego premiera a obecnie męża naszej młodej blogowej poetki.
Wymianki, prezenty niespodzianki czy candy to już prawdziwa blogowa tradycja. I dobrze! Bo jeśli coś niesie ze sobą pozytywną energię, to warto się do tego przyłączyć. Dlatego i ja się przyłączam i organizuję swoją drugą zabawę.

Za miesiąc, dokładnie 13 grudnia mojemu blogowi stuknie roczek. Zleciało strasznie szybko. W tym czasie dorobiłam się 155 obserwatorów, około 1500 komentarzy i ponad 15 000 wejść (jest ich więcej, ale ładnie mi się komponują te piąteczki i jedyneczki ). To może nie jest jakaś oszałamiająca ilość, ale dla mnie bardzo ważna, bo każde odwiedziny, każdy komentarz sprawia, ze moja pisanina nabiera sensu. Liczba postów też dobija 100. No kto by pomyślał... W międzyczasie dostałam wiele wyróżnień - dziękuję wszystkim, którzy uznali, że na nie zasługuję. Ostatnio też szczęściło mi się w losowaniach i za to też czas się odwdzięczyć. A więc z tych wszystkich powodów zapraszam Was na moje skromne

waniliowe candy

Dlaczego waniliowe? Bo chciałabym podarować Wam moherowy komplecik w kolorze budyniu waniliowego. Mitenki już są, teraz powstaje "wariacja na temat szaliczka". Na razie, jak widać na zdjęciu, jest go niewiele, ale nie chciałam dłużej czekać z ogłaszaniem zabawy. Do zamknięcia candy na pewno wydziergam cały. Myślę, że do paczuszki dołożę jeszcze kilka drobiazgów w waniliowo-cynamonowych klimatach, ale to już będzie niespodzianka.




Zasady zabawy - jak zwykle. Chętnych proszę o komentarz pod tym postem i umieszczenie podlinkowanego zdjęcia na swoim blogu. Zapraszam również osoby nie posiadające bloga, anonimowe. Proszę Was tylko o napisanie w kilku słowach jak do mnie trafiłyście i podanie "emaliowanego adresu". Na Wasz komentarze-zgłoszenia poczekam do 12 grudnia do północy. Losowanie odbędzie się oczywiście 13 grudnia wśród serpentyn, confetti i strzelających szampanów ;)

Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie.

109 komentarzy:

  1. Mirko kochana,ten komplet to w sam raz dla takiego zmarżlucha jak ja :)
    i do tego ten słodki kolor wanilii. przytulasy wieczorne posyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nie przepuszczę tak smacznej okazji! :)
    tym bardziej , że druty mi pajeczyną zarosły kompletnie... ;)
    Pozdrawiam serdeczmnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można nie stanąć w kolejce do minetek w moim ulubionym kolorze.

    PS O serwetkach nie mam wciąż wieści. Czekam na nie niecierpliwie i o Tobie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mitenki a zima tuż tuż i ponoć sroga ma być więc by się przydały takie budyniowe mitenki ;)
    Dalszych blogowych "sukcesów" zyczę i cieszę sie, że dołączyłaś do naszej blogowej rodzinki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mitenki po prostu urocze:)
    Z przyjemnością się zapisuję!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem po co mi mitenki bo permanentnie palce mi marzną właśnie - ale są takie ładne! Dalszego miłego blogowania życzę i pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, aż poczułam zapach wanilii...:) A to miły zapach - kojarzy się z ciepłem i kuchnią:)
    Staję w ogonku:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja ustawiam się w kolejce po te słodkości.Może tym razem będę miała szczęście;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne cukierasy.Jak ja bym chciała wygrac!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja chętnie dołączę! Mitenek nie mam, a zmarzluch jestem. Poza tym kolor kompleciku świetnie pasowałby do mojej zielonej kurteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazbierało się trochę okazji do świętowania. Przygotowałaś na tą okoliczność super candy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień Dobry

    Do tego bloga cyberprzestrzenią trafiłam i na zawsze tutaj się zadomowiłam.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  13. Mireczko,
    Gratuluję Ci tych "cyferek" i tego ROCZKU.
    Dziękuję, że jesteś z Nami, dziękuję za Twoje cudowne posty, "tworki" i zawsze ciepłe słowo.
    Waniliowy komplecik - to istne cacko...nigdy nie miałam takich mitenek...staję więc cierpliwie w kolejce, ale wcześniej przesyłam moc całusów

    OdpowiedzUsuń
  14. Cukierasy przepiękne, ustawiam się w kolejce.
    Trafiłam do Ciebie przeglądając blogi robótkowe. Sam interesuję się rękodziełem i próbuję coś robić ale nie jest to tak piękne jak Twoje.
    Pozdrawiam.
    bogusia1711@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez staje w kolejce po waniliowe cudeńko.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mira to dopiero roczek a Twój blog cały obsypany sukcesami.. to nic dziwnego.. piszesz pięknie i ciepło. Za każdym razem jak tu zaglądam to tak jakbym wchodziła do zaprzyjaźnionego domu. To dzięki ludziom takim jak Ty. Z okazji rocznicy Twojego bloga życzę Ci, żebyś nie ustawała w swoich wpisach i była z nami jak najdłużej.. zachwycaj mnie nadal swoimi dekupażami czy robótkami na drutach.. zarówno Twoje zakładki jak i ten tutaj waniliowy komplecik, to radość dla oczu.. ale nie ustawaj zarażać pasją do książek.. piszesz o nich normalnie.. i dlatego często sięgam po tytuły, które proponujesz :) wszystkiego dobrego Mira :))) a teraz idę do kolejki.. candy z Twoich rąk.. miodzio:))

    OdpowiedzUsuń
  17. co jak co ale takich cukierków nie pominę, bo mitenki (chyba tak to sie pisze) to moje marzenie. Chodzę ogladam i wzdycham, no to może u Ciebie się uda :)
    A gratulować sobie bedziemy w rocznicę :) wielka buźka leci do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  18. O!!!
    A mnie minetki to się już marzą od dobrych dwóch miesięcy!!!
    Szybciutko się zapisuję i losowania oczekuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mireczko,
    niezbyt chetnie udzielam sie "candowo"...raczej wole organizowac candy niz brac w nich udzial:( ale (nie zaczynamy zdania od ale, wiem!) pokazujesz tu DRUTOWE CUDA a ja do drutow jak...pies do jeza wiec tym bardziej musze tu sie zapisac..moze jednak mam troche farta:))) zobaczymy.
    CUDNOSCI!
    Pozdrawiam waniliowo!

    OdpowiedzUsuń
  20. A niech tam... robie z dzioba cholewę i staję w kolejce:) (miałam się nie zgłaszać do rozdawnictw, ale nie mogę...no nie moge przejść koło Twojego candy obojętnie:)
    Buziolek w sam czubek noska:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mirko, już nie pamiętam którędy trafiłam, a zostałam dlatego, że w Twoim profilu przeczytałam ulubione swoje filmy i opis jest nader podobny do mnie samej i nawet mieszkamy niedaleko siebie :)
    Pozdrawiam Cię!

    semi sweet
    mardzi@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne cukiereczki, zima ponoc ma być sroga, dlatego sie zapisuje. A trafiłam na Twojego bloga, jak to zwykle bywa, przez przypadek i napewno zagoszczę tu na dłuzej, takie piękne rzeczy robisz.
    Pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja rzadko sypiam w nocy, bardziej zmaga mnie ranek, ale wampiry tak mają:)
    Dużo u Ciebie i ciekawych i intrygujących rzeczy, ale nie ma co ukrywać zima idzie a jakoś kierownicę trzeba trzymać...mitenki do tego idealne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pała ze mnie, zapomniałam podziękować za komentarz i nie tylko... Miro, bardzo dziękuję i odezwę się:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mira gratuluje rocznicy!
    Piękne mitenki i szal widze w koszyczku zapowiada się fajnym wzorkiem zrobiony

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne. W kolejce się nie ustawiam tylko dlatego, że ja po prostu nie nosze takich rzeczy, a szkoda żeby leżały i się marnowały:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje z okazji rocznicy :)
    W kolejce grzecznie staję i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie pozdrawiam i pragnę wyrazić uznanie i podziw.Twój blog, od kiedy go odkryłam jest dla mnie źródłem inspiracji. Minetki do tej pory nie istniały w mojej wyobraźni. Od jakiegoś czasu przymierzam się do twórczego działania i myślę, że zacznę od minetek (może najpierw dla dziecka).

    OdpowiedzUsuń
  29. O mitenkach marzę już od jakiegoś czasu, a i szaliczek by się przydał :).

    OdpowiedzUsuń
  30. U Ciebie kochana, to ja MUSZĘ się zapisać na słodkości ;-) Piękne rzeczy rozdajesz!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hihihihihi, ja przepraszam, że się wtryniam, ale mnie coś strasznie frapuje:) MITENKI, kochane, MITENKI!!! Minetka to coś zupełnie innego, hihihi, i... nie jest to nic do ubrania:)
    Sorry Miruś; nie mogłam się powstrzymać:):):)
    Buziolek

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję takich okrągłych liczb :)
    A mitenki obłędne! Marzyły mi się takie już od jakiegoś czasu, no i bez szalika zostałam :/ a cynamon uwielbiam, więc zgrzeszyłabym nie zapisując się

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo, no to ja dzielnie staję w kolejce po te waniliowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne prezenty przygotowałaś więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo kusisz tymi podarkami, dlatego chętnie się zapisuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nareszcie mam dzień dla siebie, nareszcie odwiedziny w ulubionych blogach i nareszcie się zapisuję:)Co prawda bez nadziei raczej, bo kaprysie nie wygrywają, ale co tam zapisuję się:) I pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wielką chęcia się zapisuję bo piękne rzeczy robisz. Serdecznie pozdrawiam i wielu roczków życzę
    Dorfi
    www.dorfi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Hmmm apetyczny komplet:) Stanę w kolejce:)

    http://maly-karaluszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Miruś - kochana!!!Ja bym mogła opuścić to wydarzenie, świętuje razem z Tobą!. Bardzo lubię do Ciebie zagadać, Twoje słowa i relacje czyta się tak łatwo i tyle energii dostarczają. Fajnie, że jesteś i choć wirtualnie mogłyśmy się poznać...wyczuwam w Tobie taką blogowa bratnia duszyczkę!Tak więc gratuluje roczku, wyróżnień i tylu postów i jeszcze czekam na więcej . Staje w kolejeczce bo cudowności przygotowałaś!Ściskam mocno i buziaki ze szczecina ślę!Aga

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też chętnie się zapisuję :)
    martyska22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam czytać ten blog pełen inspiracji.
    Zapisuję się skromniutko po słodkości z nutką wanilii.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. OOOO Miro, staje w kolejce i może się do mnie szczęście uśmiechnie :)))
    Gratuluje rocznicy i życze kolejnych cudnych lat w blogosferze :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne mitenki. O takich marzyłam.
    Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ to piękne, ależ bym to chciała! W kolejce się ustawiam i czekam grzecznie. a nuż się uda!

    OdpowiedzUsuń
  45. to ja też zapisuję się na piękne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  46. No cóż się będę krygować. Chcę tych twoich rękodzieł i już. Grypa szaleje, ale w takim efektownym zestawie na pewno się nie przeziębię, bo ich za nic nie zdejmę. Mając to na uwadze mogłabyś mnie wylosować?

    OdpowiedzUsuń
  47. Już patrząc na te cudowne cukierasy robi się cieplej ... nie tylko w ręce ale i na sercu
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Akurat szukałam w sklepach czegoś ciepłego o takim kolorze! No rewelacja, jeszcze tylko aby losowanie się powiodło po mojej myśli hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam , a i zapraszam na moje Candy ; )

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po te śliczności - mnie zawsze tak strasznie narzną ręce ;-)))
    Pozdrawiam serdeczie

    OdpowiedzUsuń
  51. Mitenki prześliczne a że ręce ciągle mi marzną to ustawię się w kolejce. Bloga nie mam a trafiłam tu po niteczce. Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie przygarnęłabym taki uroczy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Widząc takie śliczności nie można przejść obok obojętnie. Więc wstąpiłam :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepiękny komplet , jeżeli mogę - zapisuję się .
    serdeczności
    edyta

    OdpowiedzUsuń
  57. oj jak ja marzę o takim kompleciku....pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. oczywiście się zapisuję! info wg dat tu:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam Serdecznie
    Jest mi ogromnie miło zaisac na tak cieplutkie i bialutkie jak snieg candy:-)
    Pozdrawiam włascicielkę

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Gdybym nie dotknęła tych mitenek -przegapiłabym candy! Nie może to być :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluje blogowych sukcesow! Ustawiam sie w kolejce, poniewaz za oknem wlasnie zaczal padac snieg:)
    pozdrawiam i zapraszam na slodkosci do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. What a lovely candy, dear!! I really need it for cold winter days!!! Thanks for a chance to win!:))

    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  64. Staję w kolejce po piękne minetki :))))

    OdpowiedzUsuń
  65. Rany jak się nie skusić? jeszcze ten kolorek.
    Zapraszam tez do siebie , bo widzę ,ze czytasz :o)

    http://sabinkat1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Taki komplecik to moje marzenie:) Słodki, romantyczny, zadziorny i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj baaaardzo by mi się przydały takie waniliowe mittenki, bo śnieg w Lublinie straszny i marzną mi paluszki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne dziergadełka! Bardzo eleganckie!
    Śmigam w kolejkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też się zapisuję:) I zapraszam na moje candy - do 11.12 - www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Aż zapachniało wanilią.
    Dołączam.
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. lubię candy bladykot@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Miruś, ustawiam się w długaśnym ogonku, z równie długaśną nadzieją na zgarnięcie waniliowego cuda!

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja się zgłaszam! Kto by nie chciał takich cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudowności rozdajesz, na te siarczyste mrozy jak znalazł. W gościnę wpadłam wprost od Sasieńki. Pozdrawiam cieplutko.Izzy

    OdpowiedzUsuń
  75. No cudeńka,cudeńka,zapisuję się!
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. W taką zimnicę grzech się nie zapiać na te cudeńka. Ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja sie zapisze na takie cukierwczkowe cudeńka. Może chociaz raz uda mi sie coś wygrać. Komplecik zapowiada sie apetyczny ;-).
    Gratuluje blogowej rocznicy.

    Karina
    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. I ja się zapisuję :-)
    http://ankarcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudne cukieraski - ja też się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękności też się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  81. Też się zgłoszę, bo komplecik jest cudny! ;)

    Od pewnego czasu obserwuję tego bloga i bardzo podobają mi się Twoje prace.

    Kasia
    e-mail: zuzu1210@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  82. Po pierwsze GRATUACJE!!!
    Po drugie, kompecik budyniowy zapowiada sie bajecznie
    po trzecie zapisuje sie z wielka przyjemnoscia!
    Pozdarwiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  83. Przede wszystkim:
    PROSZĘ MNIE NIE BRAĆ POD UWAGĘ W LOSOWANIU.
    Naprawdę. Nie potrzebuję ani szalika, ani bezpalczastych rękawiczek.
    Chciałam tylko napisać, że to, co właśnie jest do wygrania jest cudowne. Śliczny kolor, który uwielbiam, pięknie pokazane robótki w koszyku... Ech, gdybym tylko miała czas, żeby tak sobie usiąść i podziergać...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  84. Jakże bym mogła odpuścić tak fantastyczną okazję do wygrania czegoś pięknego.
    Ustawiam się zatem wkolejce i czekam z niecierpliwością na wyniki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  85. śliczny komplecik będzie, oj malina :D spróbuję szczęścia
    http://myszka87-kasia.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj
    Na Twój blog trafiłam przez blog Mordki
    Gratulacje rocznicowe:)
    Ustawiam się w kolejkę po śliczności.
    A teraz idę zwiedzać Twój blog.
    Pozdrawiam cieplutko
    Elżunia
    http://elzunipracereczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Widzę,że nie tylko ja marznę, ale może to moje dłonie ogrzeją te mitenki?

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja jako młoda mama:)Ustawiam się w kolejce i grzecznie czekam na losowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Piekny komplet. Oczywiscie ustawiam sie w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ustawiam się do kolejeczki;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Zdecydowanie moje kolory! Kocham beże, biele i jasne szarości. A skoro jest tu beż, muszę spróbować szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się jako, że mam hopla na punkcie tego koloru ostatnio.
    fashion-spy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Może i ja spróbuję szczęścia:)
    Komplecik cudowny.
    Gorąco pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jeszcze ja! Jako sto pierwsza się piszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  95. Очень красивые подарки! Ссылка в блоге http://elenabask.blogspot.com/
    Приглашаю в гости!))

    OdpowiedzUsuń
  96. Ojej, jakie piekne:)!I ja sie zapisuje po cichu marząc o szczesciu:).
    pozdrawiam najcieplej!

    OdpowiedzUsuń
  97. To ja też ustawiam sie w kolejkę. Śliczności :) Pozdrawiam, Ania
    http://www.aniadebska-mojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapisze sie i ja.Slicznosci :)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Oj, ile chętnych, to ja także staję do kolejki, może szczęście dopisze.
    Własnego bloga jeszcze nie mam, ale już nie długo, coraz częściej myślę o tym aby pochwalić się własnymi pracami. Na Twojego trafiłam przypadkiem przeglądając BUSZOWISKO.
    Podaję adres: malgosia-hafty@wp.pl
    Pozdrawiam gorąco - Małgosia W.

    OdpowiedzUsuń
  100. Ajajaj :) jaka z Ciebie zdolna KOBIETA :)Aby takie cuda wydziergać, to trzeba mieć talent :)

    i na dodatek mój ulubiony kolor :)
    więc zapiszę się i ja :)

    Trafiłam do Ciebie czytając bloga o hojach Pani Edyty:)

    Serdeczności :)
    Mariola
    mariolagumi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. chcesz powiedzieć,że dzięki Tobie może nie będę tak marznąć i mam szansę na te genialne mitenki!?
    to ja chcę!!

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja tez ustawiam sie w kolejke po te cudenka :) Twoj blog znalazlam na stronie blogu Mimochodem :)- no i zaczytalam sie smiertelnie i na amen:) Same pieknosci u Ciebie- pozdrawiam cieplutko
    edyta2902@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  103. i ja się przyłączam :)
    takie cukierki przydadzą się na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Jestem na szarym końcu, ale jest tu przyjemnie więc zaglądam i wpisuję się, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. i jeszcze ja!!! taki komplecik idealnie by się komponował na tle śniegu podczas mojego poświątecznego wyjazdu w góry:)))

    OdpowiedzUsuń
  106. w ostatniej chwili dopisuję się do tej ogromnej kolejki chętnych na te cudne robótki :) są na prawdę przeurocze
    na stronkę trafiłam z blogu http://roznoscidlaprzyjemnosci.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko!
    aniakrol@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Zdążyłam, zdążyłam :)
    Trafiłam tu, przeglądając w googlach ciekawe i różniste blogi :)
    Pozdrawiam
    Ania
    frytka-81@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem...