poniedziałek, 28 grudnia 2009

Licznik gości

Nieustannie "bawię się" blogiem a tak naprawdę w pocie czoła i z wysuniętym z przejęcia językiem wgryzam się w zawiłości techniczne blogowania. Oczywiście na razie idzie mi jak po grudzie. Ot, choćby licznik odwiedzin. Wszyscy mają go na pasku bocznym, poza częścią przeznaczona na posty a ja... ja nawet takiego paska nie mam. Dlatego, póki nie umiem inaczej, wkleję go w tym poście. Jak mnie coś (lub ktoś, na co liczę) oświeci przeniosę go na właściwe miejsce.



Uff! Udało się :))). Przynajmniej to jedno dzisiaj. Niestety, jeszcze przed świętami mój program do obróbki zdjęć zbuntował się i otwiera mi tylko trzy, zupełnie nieprzydatne funkcje edycji. Dopóki mój prywatny komputerowiec nie znajdzie czasu na pogrzebanie we wnętrznościach laptopa jestem skazana tylko na te zdjęcia, które zmniejszyłam lub przycięłam wcześniej. Mówi się trudno. Oby tylko takie problemy dotykały mnie w nadchodzącym roku. :)

7 komentarzy:

  1. Witaj poświątecznie.Ja ostatnio też bawię się blogiem i szukam nowych funkcji.Wczoraj z córką siedziałyśmy do 2 w nocy chcąc zrobić inne-swoje tło na bloga.I nie udało się....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzę Cię oświecić :)
    Na samej górze strony, po prawej stronie, jak już się zalogujesz na swoim blogu jest funkcja "dostosuj" - gdy ją otworzysz, masz mnóstwo różnych funkcji dla swojego bloga. Sugeruję wszystkiego popróbować i wtedy metodą prób i błędów wszystkiego się nauczysz :)
    Jak dodać licznik do paska bocznego? Klikasz "dodaj gadżet" i znajdujesz "tekst" - wklejasz tam adres do Twojego licznika (pobrany ze strony z której go zamieszczasz), zapisujesz wszystko i gotowe :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze strony głównej swojego bloga wchodzisz w DOSTOSUJ a póżniej po prawej stronie masz dodaj gadżet.Potem HTML-konfiguruj ustawienia,wklejasz kod i jak zapiszesz to ten licznik powinien Ci na tym pasku zostać.A Ty jak robisz?Napisz,może coś razem zaradzimy.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Elle-byłaś szybsza o 3 sekundy..hehe D:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i mnie oświecicie.....ni jak nie wiem jak wstawić własne tło

    OdpowiedzUsuń
  6. Elle, aagaa, bardzo Wam dziękuję za dobre rady. Już wczoraj próbowałam "dodać gadżet" przez opcję DOSTOSUJ i niestety maszyna napisała mi, że wybrany przeze mnie licznik zawiera błędy i do czasu ich usunięcia nie może być dodany. Ponieważ pojęcia bladego nie mam co to za błędy pozostawiam licznik na razie tu gdzie jest (tu błędy jakoś maszynie nie przeszkadzają).
    Aszko9 witam Cię serdecznie wśród moich gości. Obie, jak widzę bawimy się blogiem, może razem pójdzie nam łatwiej. A na pewno raźniej :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!! Czy mogę Cię troszkę wykorzystać?? Bo widzę, że juz masz licznik a ja siedzę od chyba 4 godzin i niewiele mogę wymyśleć :( Pojawia mi sie ten sam komunikat, który Tobie się pojawiał orzy próbach wklejenia kodu na licznik. Już nawet próbowałam kombinować przy kodach HTML ale i to niewiele dało (pewnie dlatego, że sie na tych sprawach nie znam :/ )Możesz pomóc załamanej?? :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem...