piątek, 14 października 2011

Piosenka na dziś... Rod Steward

Bo za oknem ciemno jak w nocy, choć to dopiero popołudnie. Bo zimno i nawet herbata z imbirem nie rozgrzewa. Bo taki jakiś mam nastrój na "dłubanie widelcem w sercu". Całkiem bez powodu... ot tak...

Jedno z ładniejszych wykonań tej piosenki. Rod Steward jak zwykle w formie, Amy Belle, jak uczennica, wciąż zdziwiona, że stoi na jednej scenie z Mistrzem. Ale przede wszystkim to co mnie zawsze łapie za serce, czyli publiczność, która śpiewa, która przeżywa, która w tej chwili jest jednym wielkim organizmem czującym tak samo. Dla takiego uczucia warto czasem postać w kolejce po bilety a potem tłoczyć się pod sceną...






I can tell by your eyes that you've prob'bly been cryin' forever,


and the stars in the sky don't mean nothin' to you, they're a mirror.

I don't want to talk about it, how you broke my heart.

If I stay here just a little bit longer,

If I stay here, won't you listen to my heart, my heart?

If I stand all alone, will the shadow hide the color of my heart;

blue for the tears, black for the night's fears.

The star in the sky don't mean nothin' to you, they're a mirror.

I don't want to talk about it, how you broke my heart.

If I stay here just a little bit longer,

if I stay here, won't you listen to my heart, my heart?

I don't want to talk about it, how you broke this ol' heart.



W luźnym tłumaczeniu ...

"słuchaj mała, nie chce mi się o tym gadać.
jak masz mi tu ryczeć, to ja spadam...
kolorki, srorki, lamenty... nie mam do tego nerwów
pogadamy jak ci przejdzie..."


... bardzo luźnym ;))), wiadomo, że nie tak to leci...

Miłego i chociaż ciut cieplejszego weekendu.

13 komentarzy:

  1. Glos RS jest na obowiązkowej liście płyt na jesienne wieczorki:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się z wolnego tłumaczenia ;-)))) Miłego weekendu z Rodem lub bez.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rod to jeden z niewielu wykonawców, który podoba się wszystkim.
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  4. mam wielką słabość do tego starszego pana....przytulaski

    OdpowiedzUsuń
  5. On To umie urzec kobietę!!!Miruś ciepło ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo, że Roda S. kocham. I saksofon, i śpiewającą publiczność też. Mam wielką nadzieję, że w listopadzie na Sade też tak będzie:) Piosenka świetna i tłumaczenie też. "Grzebanie widelcem w sercu"... - bardzo mi się podoba:) Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Milá Mira, pěkná píseň.
    Přeji ti krásný a pohodový víkend
    Iva

    OdpowiedzUsuń
  8. na cieplejszy weekend sie raczej nie zanosi :/ ja dziś sięgnęłam juz kurtkę zimową! zero na termometrze mnie do tego zmusiło ;/
    Dzięki za piosenkę, fajna :)
    buziaki ciepłe wysyłam Mireczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakieś taki smutki jesienne.. ?.. czyli ot po prostu zwykły jesienny nastrój.. ?
    Jeżeli chodzi o koncerty to owszem lubię zaglądać, bywać, słuchać ale niestety z dala od sceny bo mi bębenki w uszach dają popalić a poza tym, jestem an etapie, że muszę rozumieć tekst i słyszeć każdy jeden instrument w utworze.. poza tym musiałabym skakać w rytmie..a jak to wytrzymać bez zadyszki???
    Dlatego na koncertach można zawsze spotkać mnie z tyłu widowni i to po środku sali, żeby stereo było akurat:)
    Ściskam Cię ciepło, mimo iż za oknem słoneczne przymrozki dzisiaj..
    a teraz sobie posłucham Roda..

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos Stewarda idealnie mi pasuje do jesieni, szczególnie gdy słucham płyty "Fly me to the moon"-największe amerykańskie piosenki.

    Np. http://www.youtube.com/watch?v=J_VkD_uXF38&feature=relmfu

    Super aranżacje znanych utworów!
    Pozdrawiam słonecznie i...z muzyką w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mirenko, po prostu uwielbiam Cie!!!!
    Wierz - nie wierz - od tygodnia nuce pod nosem ten utwor , szczegolnie refren, tak mi jakos ...nijak.....
    Dziekuje Ci Kochana! Z calego serca.....
    P.S. dla mnie widelec to za malo....wieksza graca by sie przydala.....:-////

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień sprzyja takim smuteczkom... nie wiadomo skąd...
    I wtedy takie "kawałki" dobrej muzyki jak nic koją nasze serca...
    Dzięki za przypomnienie ...
    Pozdrawiam Cię z pięknym słońcem na dobry dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mireczko, czy Ty wiesz, że ciągle wracam do tej piosenki?? :) bardzo mi przypadła do gustu :)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem...