poniedziałek, 31 stycznia 2011

Uśmiechy losu ...

Miniony tydzień upłynął mi pod znakiem miłych wydarzeń i uśmiechów losu. Zaczęło się już w poniedziałkowy wieczór. Dzięki wielkiemu sercu i ogromnym pokładom empatii naszej blogowej koleżanki znanej niektórym jako Tabu spędziliśmy sympatyczny wieczór w krakowskiej Alchemii na imprezie z cyklu "stand-up comedy", której bohaterami tego akurat dnia byli młodzi, ale już rozpoznawalni przez miłośników kabaretu wykonawcy - Abelard Giza (znany szerzej z kabaretu LIMO), Kasia Piasecka i Kacper Ruciński. Poszliśmy całą czwórką, choć mam świadomość ( i tu odważnie wypinam klatę, by na nią przyjąć wszelakie uwagi na temat niepedagogicznych i niewychowawczych zachowań), że to nie było ani miejsce ani pora dla 8 latki. Zważywszy jednak, że cel był może nie zbożny, ale dość ważny dla naszego rodzinnego pożycia, to przeanalizowawszy wszelkie za i przeciw wzięliśmy i Olę ze sobą. I choć przez te dwie godziny wszyscy przyswoiliśmy roczną dawkę dymu papierosowego i słów uważanych powszechnie za wulgarne, to i tak uważam, że bilans wyszedł nam na plus. W szczegóły się wdawać nie będę, kto ma ochotę zobaczyć z czego śmialiśmy się aż do bólu brzucha niech sobie zajrzy TU.
Małgosiu, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję. Sama nie wpadłabym na ten pomysł a okazał się strzałem w dziesiątkę.
Przy okazji dziękuję Ci też za wyróżnienie, o którym napiszę jednak w osobnym poście.

Ten tydzień przebiegał w iście hitchcockowskim stylu. Najpierw było trzęsienie ziemi a potem napięcie już tylko rosło. Aż do piątku, kiedy to Pan Listonosz przyniósł mi kopertę z wygranym w candy u Rubineli wisiorem. Wiecie jak człowiekowi latają łapki gdy otwiera taką przesyłkę. Jak szarpie kopertę, jak wgryza się w środek. A środek oprócz wylosowanego wisiora, który jest stokroć piękniejszy niż na zdjęciach ...

... zawierał niesamowite, nieziemskie wręcz w swoim kształcie i kolorze KOLCZYKI!!!!


Prawda, że piękne? Prawdziwe dzieło sztuki biżuteryjnej i dowód na niesamowity talent Eli. Wielka, cudowna niespodzianka. Elu jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję a dla tych, którzy jeszcze nie trafili do świata Rubineli mam tu furteczkę - wskakujcie proszę, bo warto.

Oczywiście wskoczyłam w te kolczyki zaraz po hiacyntowej sesji zdjęciowej i nie wyskakuję z nich do dziś :))) Ale to nie koniec niespodzianek. Jak się zaczyna tydzień od wysokiego C, to nie można go zakończyć jakimś tam cichym mruczando, nawet jeśli to jest mruczenie zadowolonego kocura. Nie mam pojęcia za co los mnie tak nagradza, albo (tfu, tfu, tfu) co za pech mi próbuje przedsłodzić, ale jeszcze nie ostygłam po piątkowej biżuteryjnej euforii kiedy nadszedł sobotni poranek i ...

... nie całkiem dobudzona, przydeptując troczki szlafroka dowlokłam się z kubkiem kawy do komputera, żeby sobie tą kawę w Waszym towarzystwie wypić. Rodzinka jeszcze spała, dzień wstawał niespiesznie. No to sobie zaglądam tu i tam, kawę małymi łyczkami siorbię, w tle jakaś muzyka cudowna... no raj kochane, raj... i już nic mi więcej nie było trzeba, już mi było dobrze, ale nie... los uznał, ze dobrze, to za mało, że musi być bardzo dobrze.
Wierzcie lub nie, ale zaglądałam na blog Lambi myśląc sobie " no... tak ci się ostatnio szczęściło, że już chyba wyczerpałaś swój limit na ten rok.... no fajne to okienko było, fajne, ale dobra, nie można mieć wszystkiego... no kuknij no kobieto, kto będzie się cieszył, pogratuluj, a Lambi podziękuj ładnie za zabawę.." No i kuknęłam... a potem to już nie tylko moja rodzinka stanęła na równe nogi, ale podejrzewam, że i sąsiedzi po obu stronach domu. No bo synek Lambi wylosował mój komentarz i to ja jestem tą szczęściarą, która sobie nie tyko poogląda, ale nawet podotyka ten cały cudny zestaw.

Zdjęcie póki co nie moje, ale na pewno pochwalę się niedługo własną stylizacją.

Obrzydliwie szczęśliwa jestem i bezczelnie się Wam tym moim szczęściem chwalę. Ale chcę też choć troszkę się za to odwdzięczyć, dlatego już dziś zapowiadam candy u siebie. Już zaczęłam przygotowywać drobiazgi, którymi chcę Was obdarować, niebawem powinny być gotowe.

Zapraszam wkrótce!


25 komentarzy:

  1. Gratulacje ! Wygrane przecudnej urody :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wygranej. Piękne cudeńka dostałaś i wcale się nie dziwię bo ja też bym kolczyków z uszu nie ściągała. Są piękne.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak być szczęściarą:)Pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:) Kolczyki są śliczne, podobnie jak wisior (swoją drogą, jak to dziwnie brzmi: wisior - prawda?;)) W każdym razie jest piękny, jakby go nie nazwać;) A po okienko z dodatkami u Lambi nawet nie startowałam, bo stwierdziłam, że i tak nic z tego nie będzie... Cieszę się więc, że Tobie się udało!:)
    Zobaczyłam sobie kabaret Limo, parodia zwiastuna horroru i "Janko Muzykant" są rewelacyjne;)
    Pozdrowienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, piękne w kolorze i kształcie kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty nieprzyzwoicie szczęśliwa kobieto!!! Jak Ci zazdroszczę tych wszystkich cudów!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Podwójne gratulacje. Bardzo piękne i bardzo niebanalne prezenty otrzymałaś.
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybko! Zagraj w totolotka!!!:D
    Pozdrawiam żądzą hiacynta przez Ciebie ogarnięta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szczęściara z Ciebie :)) Gratuluję! Biżuteria śliczna, wspaniale jest się tak cieszyć :)

    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty :) i to był naprawdę udany tydzień ! Gratuluję !!!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wypuszczaj tego szczęścia...zaciśnij łapki i trzymaj :))
    Same cudeńka !!! SZCZĘŚCIARO :)
    Chwal się, chwal, bo jest czym...kolczyki i zawieszka urocze a zestaw Lambi to prawdziwy rarytas,...
    który mnie gdzieś umknął :(
    Mireczko - cieszę się Twoim szczęściem i życzę więcej takich uśmiechów losu - Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. I dobrze! niech szczęście sprzyja nadal! GRATULACJE :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jest, również uważam, że szczęściem należy się chwalić wszem i wobec!!!Gratulacje , a wyjście z dzieckiem na kabaret...żaden grzech;))Tylko maluśkie niedopatrzenie;:D:D
    Pozdrowienia, miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. No i bardzo dobrze! Sie Ci nalezy!
    Buziol:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranych i pozdrawiam z dobą kawą i muzyką w tle :)
    PS. Lubię takie poranki, jak Twój sobotni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ech ty szczęściaro :):):):):) wielkie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. GRATULUJĘ !!! Wspaniałości otrzymałaś.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  18. A bądź sobie obrzydliwie szczęśliwa!!!Długo długo i jeszcze dłużej!!!Gratulacje!!!Cuda dostałaś!!!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do odebrania wyróżnienia. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mireczko Kochana!!!!
    Komu jak Komu ale Tobie gratuluje z calego serca, bo wszelkie nagrody naleza sie Tobie, za to ze tak wspaniale prowadzisz swoj blog, ze z lekkoscia labedziego puchu przelewasz mysli na ...ekran, za to, jak wspanialym i wartosciowym czlowiekiem jestes:-) A piszac te slowa usmiecham sie do Ciebie serdecznie!!!
    Cudownosci w dalszej czesci tygodnia Ci zycze!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawych rzeczy się tu dopatrzyłyśmy :) Będziemy tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mira , dobry człowiek przyciąga zawsze dobre rzeczy. Dobra energia wraca zawsze ze zdwojoną siłą.. Tak trzymaj i cieszę się Twoja radością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mira, gratuluję
    ale tego bezczelnego gwizdnięcia mi sprzed nosa okna nie daruję ;)
    czekam, aż pokażesz je w swoich wnętrzach :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie wyróżnieniem...